Використовую торцовий ключ, а в півосі є спеціальні отвори. Болти ніколи не прокручуються, бо на них є спиляна грань і засідають в корпусі моста вони так, що не дуже просто їх вибити. Сальник висмикую гачком зі стальної полоси, а забиваю оправкою.И как вы,через колодки- крутите гайки? ,которые накручены на БОЛТЫ полуоси(которые иногда прокручиваются и приходится их держать за головки со стороны тормозного щита)
Ще кілька ньюансів. У пластині, якою притискається підшипник, є спеціальний отвір для витікання масла. Бажано його прочистити, щоб масло текло назовні, а не на колодки. Підшипник, місце під нього і все довкола зазвичай щедро змащую літолом, щоб наступного разу легко розібралося. Місце на півосі, куди одягається гальмівний барабан, також.