VirusIEP 1 Скарга Опубліковано: 15 липня 2011 Допоміжь вибрати задні амортизатори KAYABA!!! В мене ВАЗ 2101 мотор 21011. Ходова повністю зроблена. Задні пружини оригінальні 2101 нові стоять. тяги втулки поміняні, шарові також. Треба міняти амортизатори, але незнаю які. ПОРАТЬДЕ що взяти. Ну а може хтось пораде щось взяти із амортизаторів монро. ОТ ТАКЕ ПИТАННЯ І ПРОБЛЕМА. ДЯкую чекаю відповідей. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Yurec77 206 Скарга Опубліковано: 15 липня 2011 Смотря чего ожидаеш от замени амортов,жосткости,мягкости,газ,масло?Стоят у меня нивовские куплены 3 года назад за 100грн.пара,полет отличный.Советую масло Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
WAZ 300 Скарга Опубліковано: 15 липня 2011 Езжу на каябе уже 2 года, амортами доволен, хотя опять таки что ты хочешь получить и как эксплуатируеться авто. Я большенство времени езжу по трассе, тут + в газовых амортизаторах. По городу если еду один на плохой дороге не хватает плавности хода, тут лучше конечно масляные... Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Dim0N 25 Скарга Опубліковано: 15 липня 2011 (змінено) VirusIEP, только газо-маслянные. Заказывай Каябу KYB EXCEL-G 343098. Брал себе 220 грн/шт в январе 2011. На дате фоток ошибка на год. Змінено 15 липня 2011 користувачем Dim0N Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
VirusIEP 1 Скарга Опубліковано: 15 липня 2011 Я хочу що машина йшла плавно і було практично невідчутно ям. І чи не буде надто жорско на газ - маслі. Якщо я їжджу не більше 100-110? Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах