доколупались шо типа нету категории для машині с прицепом?)
ну да, прийшлось показувати що до 750кг можна, так вони потім почали голову морочити що вага причепа більше 750кг і потрібна категорія ВЕ
Відправлено 12 липень 2019 - 11:20
доколупались шо типа нету категории для машині с прицепом?)
ну да, прийшлось показувати що до 750кг можна, так вони потім почали голову морочити що вага причепа більше 750кг і потрібна категорія ВЕ
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 12 липень 2019 - 11:22
на глаз определили?
ак вони потім почали голову морочити що вага причепа більше 750кг
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 12 липень 2019 - 11:29
на глаз определили
ну дословно как то так "Я вижу по амортизаторах есть перегруз", а ближайшая точка сваживания за 90 км - и типа ну поехали сважимся или ....
в итоге остались ни с чем и как в том анекдоте "ну едь если у тебя совести нету "
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 23 вересень 2019 - 14:49
підварити праві стакани спереду та сзаду і передній лонжерон зліва
на вихідних поварився, точніше прийшлося - лопнув солдат пополам, від колеса набило болота з траси і прогнив метал.
Насилу СТО найшов шоб поварили - коли чують що ваз21011 то відразу відмовляють, знайшов по знайомству, коли приїхав дуже кривилися, але коли все зняли то були довольні що там метал живий, зварювальник казав що за такі машини не беруться бо лопнувший солдат то практично кузов труп, в моєму випадку все нормально поварили - і перед, і зад.
ИЖ П-3
поки варили машину я оформив мот - 300грн експертиза і 472 грн номер з ТП
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 23 вересень 2019 - 15:19
підварити праві стакани спереду та сзаду і передній лонжерон злівана вихідних поварився, точніше прийшлося - лопнув солдат пополам, від колеса набило болота з траси і прогнив метал.
Насилу СТО найшов шоб поварили - коли чують що ваз21011 то відразу відмовляють, знайшов по знайомству, коли приїхав дуже кривилися, але коли все зняли то були довольні що там метал живий, зварювальник казав що за такі машини не беруться бо лопнувший солдат то практично кузов труп, в моєму випадку все нормально поварили - і перед, і зад.
ИЖ П-3поки варили машину я оформив мот - 300грн експертиза і 472 грн номер з ТП
По хорошому, шоб поміняти "солдат", треба зняти задній міст, скинути тяги, встановити кондуктор, на нього закріпити солдатик. у багажнику вирізати частину полки і до кінця очистити задню балку амортизаторів від залишків старого солдата. і лиш тоді варити. Навіть на офіційних сто раніше не хотіли тим займатись, бо заміна коштувала 15 рублів, а гемору по розборці на пів дня....
Відправлено 23 вересень 2019 - 22:04
По хорошому, шоб поміняти "солдат", треба зняти задній міст
знімали амортизатор, тяги і пружину, також знімали все з багажника і частину салону, старий врізали, прихватили новий і довго виставляли по трьох точках, потім заварили і обробили антикором
В мене теж колись відламався, від кузова
тоже так думав, але коли туди добралися то побачили що він захватив за собою частину кузова, прийшлося вирізати повністю
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 25 вересень 2019 - 00:01
zootechnik, Похвастайся вже фото П-3 Може ранiше десь було, але не змIг найти, дуже цIкаво, хоч чесно кажучи я бiльш фанат Ю
По яких? У них був кондуктор чи мiряли рулеткою по кресленням?і довго виставляли по трьох точках
Відправлено 25 вересень 2019 - 09:43
Похвастайся вже фото П-3
та там нема чим хвастатись, на момент купівлі
в даний час не працює генератор, ревізія показала що потрібно міняти ротор і РР, а з врахуванням того що в свій час намаявся з цим 6-ти вольтовим на ИЖ-56 то вирішив його викинути, буде БСЗ з "карпат", воно ідеально стає і також 6в/45Вт
потрібно ще масу дрібних косяків прибрати - поміняти підшипники, поставити резиночки і так підтянути, підкрутити, підкрасити.
до останнього ним не займався бо було незрозуміло з документами - був варіант що піде на дерибан
По яких?
варив старий сварщик, міряв відносно кузова та в площині вліво/вправо - стало все ідеально
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 27 вересень 2019 - 16:39
zootechnik, В мене есть еслi шо Б.У задня звьоздочка в дуже I дуже i ще раз дуже непоганому станI (СССР) i задня вилка з нерозбовтаними сайлентами(СССР) Теж дуже гарный стан, фIгню друзям не предлагав би), оно менi вже без дIла, i новий замок запалення з комплектом ключей (Рашка, але новый) I ще комплект тормозних тяг на передне колесо в iдеальному станI...ну може ще шо, Продавать не збираюсь, якшо буде потрIбно ти знаеш де мене знайти.
Відправлено 28 жовтень 2019 - 14:33
Добрався до краника пічки, може так і їздив би ще до весни, але він потік.
Вирішив зняти пічку повністю дл я ревізії, а там сюрприз:
мишка зробила стратегічний запас на зиму кісточок з вишні, та ще й затрамбувала їх так що насилу повитягував.
краник замінив на новий, можна було і старий перебрати, але не захотів возитись, часу зараз на все не вистачає - його проще новий поставити.
тепер болюче питання оптика, потрібно міняти повністю, уже все зібрав, залишилось виділити півдня щоб зняти і поставити
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 28 жовтень 2019 - 14:37
Добрався до краника пічки, може так і їздив би ще до весни, але він потік.
Вирішив зняти пічку повністю дл я ревізії, а там сюрприз:
мишка зробила стратегічний запас на зиму кісточок з вишні, та ще й затрамбувала їх так що насилу повитягував.
краник замінив на новий, можна було і старий перебрати, але не захотів возитись, часу зараз на все не вистачає - його проще новий поставити.
тепер болюче питання оптика, потрібно міняти повністю, уже все зібрав, залишилось виділити півдня щоб зняти і поставити
лишив мишару без харчів
а яку оптику купив?
Відправлено 28 жовтень 2019 - 14:45
а яку оптику купив?
точно не скажу, якась польська, ставили таку куму то світить добре, гарно по боках і не сліпить зустрічні машини, лампочки звичайні галогенки, з недоліків - регулюючі пластикові гайки надто тоненькі і на наших дорогах від тряски фара збивається, потрібно доробляти
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 28 жовтень 2019 - 14:47
а яку оптику купив?точно не скажу, якась польська, ставили таку куму то світить добре, гарно по боках і не сліпить зустрічні машини, лампочки звичайні галогенки, з недоліків - регулюючі пластикові гайки надто тоненькі і на наших дорогах від тряски фара збивається, потрібно доробляти
мабуть Wesem
про які гайки мова? ті, що стояють на самому горшку і куди болт закручується?
Відправлено 31 жовтень 2019 - 15:25
куди болт закручується
да, купляли взборі з кріпленням
У нас сьогодні зранку було -7
вирішив що досить насилувати газовий редуктор і нарешті встановив електобензонасос.
клапан бензину не ставив, він у мене здох ще в тому році, тому викинув його повністю
управління досить просте - з газової кнопки через вимикач, можна вручну вимикати і кнопка з підсвіткою то видно що він увімкнений
поки що невлаштовує те, що бензин витікає назад, думаю поставити зворотній клапан.
ну і як завжди - усе зібрав, дивлюсь щось там не так, блін, а фільтр то не поставив
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 31 жовтень 2019 - 16:45
Так а в чем проблема? У меня клапана нет. Ну стекает и ладно, 5 секунд и завожу. Да и в карбах бенз все равно остаётся.да, купляли взборі з кріпленнямкуди болт закручується
У нас сьогодні зранку було -7
вирішив що досить насилувати газовий редуктор і нарешті встановив електобензонасос.
клапан бензину не ставив, він у мене здох ще в тому році, тому викинув його повністю
управління досить просте - з газової кнопки через вимикач, можна вручну вимикати і кнопка з підсвіткою то видно що він увімкнений
поки що невлаштовує те, що бензин витікає назад, думаю поставити зворотній клапан.
ну і як завжди - усе зібрав, дивлюсь щось там не так, блін, а фільтр то не поставив
Відправлено 01 листопад 2019 - 10:18
У меня без запорного клапана для бенза, бенз все равно из шланга попадал в карб и на газу машину глохла... Ну вот представьте: отключил электронасос, выпалил бенз из поплавковой камеры. Переключился на газ, завел, все окей. Через 10 сек машина начинает глохнуть. Ставлю кнопку в положение 0 - а она заводится и работает... Так что клапан для бенза нужен. Как только его вернул - проблема исчезла.
Відправлено 01 листопад 2019 - 10:36
Відправлено 01 листопад 2019 - 11:00
Газа нет и нет проблемы
андрий1352, перелогинтесь будь ласка, краще не додоми сидити, а в гаражу баняки малювати
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів