ВАЗ 2101 "Zhelezovski" (Миша) (80р.в.)
#81
Відправлено 29 березень 2012 - 19:09
Брутальне, я вам скажу залізяччя! Це вам не тюнінгові Н-подібні.
Скоро зроблю фото - полюбуєтеся.
Ювелірна вага, яка є в наявності, може важити об'єкти вагою лише до 0,5кг. Її на луганське творіння не хватило. Вдома, скористався вже кухонною вагою, в неї верхня межа 5кг.
Отже луганські короткі шатуни: 753, 752, 748 та 755 грам. Суворо. Пам'ятаю, у когось зустрічав фото, де шатуни важили близько 250гр. Але я не гордий, витерплю.
І по ходу справи запитання. З якою точністю треба підганяти вагу елементів ШПГ? Розумію, що в ідеалі до міліграм. Але який розумний мінімум?
Загалом, для нового двигуна є майже все. Залишилося купити: маховик, клапанну кришку, піддон картера, ремкомплект маслонасоса (або маслонасос в зборі), корпус помпи і саму помпу, зірочку привода додаткових агрегатів.
#82
Відправлено 30 березень 2012 - 09:17
Симптоми. Холодна пора року. Прогріваю після ночі простою. Заводиться з підсосом, ідеально, з пів-оберта і хвилину-дві працює адекватно. Потім оберти поступово падають і якщо вчасно не газонути або не витягти сильніше підсос - глохне. Після цього заводиться нормально і через секунд 10-20 ситуація повторюється. Коли авто прогріється, оберти зростають і далі двигун працює штатно. Але в випадку "тапок в пол", на перших секундах розгону тупить.
Причина. Надто близько прикручено жаровню до колектора. Після невеликого прогріву двигуну банально не хватає повітря.
Рішення. Очевидне. Кріпимо жаровню дальше від колектора.
Ну і поточне. Відрегулював натяг підшипників передньої правої ступиці, перетягнув передні сайленти. Підшипники треба скоро міняти, видно деградацію поверхні роликів. Непогано було б придивитися і до сайлентів, судячи з усього, на СТО півтора року назад поставили якесь УГ.
Повідомлення відредагував Zhelezovski: 30 березень 2012 - 11:00
Правлю помилки, додаток.
#84
Відправлено 30 березень 2012 - 14:05
"Мерсі за компліман!" , як казала Проня Прокопівна.День добрий.Слідкую за вашим Б.Ж. Машинка зараз виглядає чудово. У мене таке питання стосовно останнього посту, що ви мали на увазі під словом "пательня". У мене схожі симптоми.
Я мав на увазі оцю залізяку - http://detali.zp.ua/...atel_44201.html
Вона кріпиться на шпильки впускного колектора і до неї іде одним кінцем гофра для забору теплого повітря в "каструлю" повітряного фільтра.
#86
Відправлено 30 березень 2012 - 22:58
Це ж як треба їздити! А потім кажуть, що Жигуль погана машина. Звичайно. Якщо її довго і напружено ломати, то вона буде довго вагатися, давати власнику "ще один шанс", але в кінці кінців здасться.
#90
Відправлено 31 березень 2012 - 23:13
Потихеньку колупаю донорську голову. Розібрав до цурки, перемив. Гас, зараза, дорожчий за бензин. Перевірив різь на всіх шпильках, притер клапани. Скільки там часу клапани повинні тримати гас? 10 секунд? Я почекав 15 хвилин і вирішив, що цього досить.
Притирав шуруповертом, на малих обертах. Поверхня контакту клапана і сідла як у книжці - ідеальна рівна сіра полоска.
Канали розточувати поки що не буду, хіба що сходинку в місці контакту колектора і голови заберу.
Ну і фото, щоб "многабукаф" розбавити:
#93
Відправлено 03 квітень 2012 - 16:28
І от, Hofmann-івський підйомник завзято гуде під Мишою. А я, не втрачаючи даром часу видивляюся можливі косяки на мишачому пузі. Мовчазний майстер спочатку ставився скептично до мого візиту, але його розчулили заботливо змазані і замовілені гайки балки і практично нова передня підвіска. Він раз за разом поглядав на сусідній стенд, де під доходяжною дизельною Маздою тихо матюкався його колега.
- Ашо, Петрович, раз на раз не приходиться? - "мій майстер".
- Та б.., докатали до ручки і хочуть, щоб я їм чудо сотворив за мало грошей! Давай поміняємося, га? - "маздоколупач"
- Та ну її на.., сам довбися з нею. А тут всі гайки нові і машинка помита.
(Я про себе розпливаюся в блаженній посмішці і хіба що ніжкою не підстукую як задоволений собака)
До мене - А коли останній раз розвал робили? Майже не треба поправляти. Одна тонка шайба та пару витків різі.
- Гммм. Загалом ніколи. Як переварили весь передок, то батько виставив "на глазок" та й усе - я.
- Передавай привіт батьку, гарно око та рука в нього набиті.
Отримавши ще кілька компліментів, Миша (а за її рулем і я) викотилася з боксу.
Вулиці міста, пробкинята на перехрестях, дівки в куцих сукенках на пішохідних переходах, пожвавлення і майже сухий асфальт. Весна!
#94
Відправлено 04 квітень 2012 - 09:30
На мій коментар з ядовитою посмішкою щодо того, що все перелічене інспектора не повинно цікавити із літа минулого року, дядько якось скис, побажав щасливої дороги і подався виглядати наступну жертву.
Судячи з того, що рядом на обочині стояло пару Жигулів та Москвич, хлопці шерстили саме нашого брата. Віннитчани, уважніше на виїзді в бік авторинку/Луки-Мелешківської.
#97
Відправлено 05 квітень 2012 - 08:49
Якщо не розуміти, що від чого залежить то звичайно, неприроднього сексу буде багато. Підключивши ж мізки, можна акуратно і точно виставити теплові зазори. По крайній мірі, мій батько з 90-х точно таким же комплектом користується, ніяких проблем не було.После секса с этой приблудой большинство возвращается к щупу))))
Добавлено через 1 час 27 минут
Тільки що в усній розмові співбесідник "не догнав" звідки беруться отих 0,52мм, які показує вимірювальна головка приблуди сфотканої вище. Адже зазор повинен становити 0,15мм.
Прийшлося намалювати малюнок і трошки попрацювати за основною спеціальністю.
А щоб малюнок не пропадав, вирішив і з читачами поділитися.
Отож, малюнок:
Далі трошки нудної геометрії. Малюнок умовний, пропопції не витримані. АВ - плече, на якому вимірюється зміщення рокера вимірювальною головкою. АМ - плече, на якому вимірюється реальний тепловий зазор. MN - власне сам зазор. ВС - переміщення щупа вимірювальної головки. Вважаємо трикутники АВС і AMN прямокутними і подібними. З цього виходить AM/MN=AB/BC, звідси ВС=(AB*MN)/AM. Беру лінійку, міряю рокер. Приблизно виходить АВ=67мм, АМ=20мм. ВС=(67*0,15)/20=0,50. Враховуючи вімірювання лінійкою простого рокера в руках то ще й точно вийшло. Грубо кажучи, покази індикаторної головки будуть в стільки раз більші за вимірюваний зазор, в скільки плече на якому вимірюється зміщення щупу (АВ) буде більше за плече, на якомі міряється реальний зазор (MN).
#99
Відправлено 05 квітень 2012 - 21:20
alexdoc,+100500
После регулировки индикатором работа ГРМ была шумная, а когда лез проверять щупом, то в 50% кулачков щуп просто не лез
Я сейчас тоже на щупы перешел.
Щуп- не панацея от шумности, главное - уметь выставить зазоры , щупом ли, индикатором - роли не играет . Пару недель назад приезжал ко мне добрый знакомый после регулировки зазоров с помощью щупа. Один клапан прогорел : был "зажат". Мне кажется , что если человек не владеет каким - нибудь приемом работы -- это не значит. что прием плохой.
Добавлено через 31 минуту
Сьогодні приїхав кошерний радянський комплект От тепер нарегулююсь!
Поздравляю! Сделай себе такой ключ- пригодится . ( № 1) Можно купить, но мне качественные не попадались. Чаще всего пользуюсь №2 , №3.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів