Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 2101 "Zhelezovski" (Миша) (80р.в.)


  • Please log in to reply
1179 replies to this topic

#81 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 29 березень 2012 - 19:09

Забрав посилку із залізяччям для двигуна. Зокрема, приїхали і короткі луганські шатуни. Отакі - http://detali.zp.ua/...atel_45869.html
Брутальне, я вам скажу залізяччя! :multi: Це вам не тюнінгові Н-подібні.
Скоро зроблю фото - полюбуєтеся.
Ювелірна вага, яка є в наявності, може важити об'єкти вагою лише до 0,5кг. Її на луганське творіння не хватило. Вдома, скористався вже кухонною вагою, в неї верхня межа 5кг.
Отже луганські короткі шатуни: 753, 752, 748 та 755 грам. Суворо. Пам'ятаю, у когось зустрічав фото, де шатуни важили близько 250гр. Але я не гордий, витерплю. :)
І по ходу справи запитання. З якою точністю треба підганяти вагу елементів ШПГ? Розумію, що в ідеалі до міліграм. Але який розумний мінімум?
Загалом, для нового двигуна є майже все. Залишилося купити: маховик, клапанну кришку, піддон картера, ремкомплект маслонасоса (або маслонасос в зборі), корпус помпи і саму помпу, зірочку привода додаткових агрегатів.

#82 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 30 березень 2012 - 09:17

Розгадав чергову "угадайку" від Миші.
Симптоми. Холодна пора року. Прогріваю після ночі простою. Заводиться з підсосом, ідеально, з пів-оберта і хвилину-дві працює адекватно. Потім оберти поступово падають і якщо вчасно не газонути або не витягти сильніше підсос - глохне. Після цього заводиться нормально і через секунд 10-20 ситуація повторюється. Коли авто прогріється, оберти зростають і далі двигун працює штатно. Але в випадку "тапок в пол", на перших секундах розгону тупить.
Причина. Надто близько прикручено жаровню до колектора. Після невеликого прогріву двигуну банально не хватає повітря.
Рішення. Очевидне. Кріпимо жаровню дальше від колектора.

Ну і поточне. Відрегулював натяг підшипників передньої правої ступиці, перетягнув передні сайленти. Підшипники треба скоро міняти, видно деградацію поверхні роликів. Непогано було б придивитися і до сайлентів, судячи з усього, на СТО півтора року назад поставили якесь УГ.

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 30 березень 2012 - 11:00
Правлю помилки, додаток.


#83 AlexBond2010

AlexBond2010

    Новичок


  • Пользователи
  • 70 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-серпень 11

Відправлено 30 березень 2012 - 14:01

День добрий.Слідкую за вашим Б.Ж. Машинка зараз виглядає чудово. У мене таке питання стосовно останнього посту, що ви мали на увазі під словом "пательня". У мене схожі симптоми.

#84 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 30 березень 2012 - 14:05

День добрий.Слідкую за вашим Б.Ж. Машинка зараз виглядає чудово. У мене таке питання стосовно останнього посту, що ви мали на увазі під словом "пательня". У мене схожі симптоми.

"Мерсі за компліман!" , як казала Проня Прокопівна. :)
Я мав на увазі оцю залізяку - http://detali.zp.ua/...atel_44201.html
Вона кріпиться на шпильки впускного колектора і до неї іде одним кінцем гофра для забору теплого повітря в "каструлю" повітряного фільтра.

#85 AlexBond2010

AlexBond2010

    Новичок


  • Пользователи
  • 70 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-серпень 11

Відправлено 30 березень 2012 - 14:14

Дякую.

#86 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 30 березень 2012 - 22:58

В компанії котів та собаки перебирив у гаражі свої багатства, як той Кощій. Розібрав одну з наявних головок (ідеальну), перемив, поставив сохнути. Взявся за іншу (бувалу). Дотепний факт з її життя:
Зображення
Це ж як треба їздити! А потім кажуть, що Жигуль погана машина. Звичайно. Якщо її довго і напружено ломати, то вона буде довго вагатися, давати власнику "ще один шанс", але в кінці кінців здасться.

#87 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 31 березень 2012 - 05:29

Это столько масляного нагара?

#88 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 31 березень 2012 - 08:49

Это столько масляного нагара?

Ага. Дехто розточує канали до максимума, а дехто запускає зворотній процес. :)

#89 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 31 березень 2012 - 13:09

ппц. как свечи столько переваривали. их наверное меняли за день раз 5)))

#90 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 31 березень 2012 - 23:13

Дощі зарядили. Якби і хотів, то робота в садку та і взагалі на відкритому повітрі неможлива. Але у Романа є "Жигулі", отож скучати йому не прийдеться.
Потихеньку колупаю донорську голову. Розібрав до цурки, перемив. Гас, зараза, дорожчий за бензин. Перевірив різь на всіх шпильках, притер клапани. Скільки там часу клапани повинні тримати гас? 10 секунд? Я почекав 15 хвилин і вирішив, що цього досить. :)
Притирав шуруповертом, на малих обертах. Поверхня контакту клапана і сідла як у книжці - ідеальна рівна сіра полоска.
Канали розточувати поки що не буду, хіба що сходинку в місці контакту колектора і голови заберу.
Ну і фото, щоб "многабукаф" розбавити:
Зображення

#91 alexdoc

alexdoc

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 965 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-березень 09

Відправлено 02 квітень 2012 - 18:06

сходинку в місці контакту колектора і голови

Можешь показать ее на фото детальнее?
Хочешь сделать что-то нормально - сделай это сам!

#92 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 03 квітень 2012 - 00:37

Якщо вдасться - викладу фото. Там дуже незручно фотографувати - через отвір впускного клапана. Фактично, виходить, що діаметр канала в впускному колекторі менший діаметру отвора в головці.

#93 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 03 квітень 2012 - 16:28

Звозив сьогодні Мишу до розвальщика, перевірити на кривоногість. Адже після переварки положення передніх коліс виставлялося "на глазок". Що цікаво, деякі розвальщики не хотіли зв'язуватися з Жигулями, очевидно побоюючись візиту роздовбаного корита з намертво закислими гайками на гвинтах балки. А "ара-сервіси" відверто лякали мене - похмільні чуваки з мотками ниток, лазерними указками та пластиліном довіри не викликали.
І от, Hofmann-івський підйомник завзято гуде під Мишою. А я, не втрачаючи даром часу видивляюся можливі косяки на мишачому пузі. Мовчазний майстер спочатку ставився скептично до мого візиту, але його розчулили заботливо змазані і замовілені гайки балки і практично нова передня підвіска. Він раз за разом поглядав на сусідній стенд, де під доходяжною дизельною Маздою тихо матюкався його колега.
- Ашо, Петрович, раз на раз не приходиться? - "мій майстер".
- Та б.., докатали до ручки і хочуть, щоб я їм чудо сотворив за мало грошей! Давай поміняємося, га? - "маздоколупач"
- Та ну її на.., сам довбися з нею. А тут всі гайки нові і машинка помита.
(Я про себе розпливаюся в блаженній посмішці і хіба що ніжкою не підстукую як задоволений собака)
До мене - А коли останній раз розвал робили? Майже не треба поправляти. Одна тонка шайба та пару витків різі.
- Гммм. Загалом ніколи. Як переварили весь передок, то батько виставив "на глазок" та й усе - я.
- Передавай привіт батьку, гарно око та рука в нього набиті.
Отримавши ще кілька компліментів, Миша (а за її рулем і я) викотилася з боксу.
Вулиці міста, пробкинята на перехрестях, дівки в куцих сукенках на пішохідних переходах, пожвавлення і майже сухий асфальт. Весна! :)

#94 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 04 квітень 2012 - 09:30

Сьогодні дядьки-продавці смугастих паличок ледве не зірвали навчальний процес у мого нащадка. Зазвичай, я виїжджаю з запасом в 10-15хв. От цим запасом вони і вирішили скористатися. Що прикольно, відразу видно, коли інспектор шукає до чого б причепитися. - Ой, а що це у вас з вихлопною? - О, то і ручник працює?! - Тю, і гума нова! - Ой, і стоп-сигнали світяться. - Та ти ба, і лобове скло чисте і ціле...
На мій коментар з ядовитою посмішкою щодо того, що все перелічене інспектора не повинно цікавити із літа минулого року, дядько якось скис, побажав щасливої дороги і подався виглядати наступну жертву.
Судячи з того, що рядом на обочині стояло пару Жигулів та Москвич, хлопці шерстили саме нашого брата. Віннитчани, уважніше на виїзді в бік авторинку/Луки-Мелешківської.

#95 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 05 квітень 2012 - 00:28

Сьогодні приїхав кошерний радянський комплект:
Зображення
От тепер нарегулююсь! :)

#96 alexdoc

alexdoc

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 965 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-березень 09

Відправлено 05 квітень 2012 - 06:33

От тепер нарегулююсь!

После секса с этой приблудой большинство возвращается к щупу))))
Хочешь сделать что-то нормально - сделай это сам!

#97 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 05 квітень 2012 - 08:49

После секса с этой приблудой большинство возвращается к щупу))))

Якщо не розуміти, що від чого залежить то звичайно, неприроднього сексу буде багато. Підключивши ж мізки, можна акуратно і точно виставити теплові зазори. По крайній мірі, мій батько з 90-х точно таким же комплектом користується, ніяких проблем не було.

Добавлено через 1 час 27 минут
Тільки що в усній розмові співбесідник "не догнав" звідки беруться отих 0,52мм, які показує вимірювальна головка приблуди сфотканої вище. Адже зазор повинен становити 0,15мм.
Прийшлося намалювати малюнок і трошки попрацювати за основною спеціальністю. :multi:
А щоб малюнок не пропадав, вирішив і з читачами поділитися.
Отож, малюнок:
Зображення
Далі трошки нудної геометрії. Малюнок умовний, пропопції не витримані. АВ - плече, на якому вимірюється зміщення рокера вимірювальною головкою. АМ - плече, на якому вимірюється реальний тепловий зазор. MN - власне сам зазор. ВС - переміщення щупа вимірювальної головки. Вважаємо трикутники АВС і AMN прямокутними і подібними. З цього виходить AM/MN=AB/BC, звідси ВС=(AB*MN)/AM. Беру лінійку, міряю рокер. Приблизно виходить АВ=67мм, АМ=20мм. ВС=(67*0,15)/20=0,50. Враховуючи вімірювання лінійкою простого рокера в руках то ще й точно вийшло. Грубо кажучи, покази індикаторної головки будуть в стільки раз більші за вимірюваний зазор, в скільки плече на якому вимірюється зміщення щупу (АВ) буде більше за плече, на якомі міряється реальний зазор (MN).

#98 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 5 541 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 08
  • Авто:VW Passat B5+

Відправлено 05 квітень 2012 - 19:21

alexdoc,+100500
После регулировки индикатором работа ГРМ была шумная, а когда лез проверять щупом, то в 50% кулачков щуп просто не лез:bn:
Я сейчас тоже на щупы перешел.

#99 Папинька

Папинька

    Одноклубник


  • Неактивированные
  • 716 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-лютий 12

Відправлено 05 квітень 2012 - 21:20

alexdoc,+100500
После регулировки индикатором работа ГРМ была шумная, а когда лез проверять щупом, то в 50% кулачков щуп просто не лез:bn:
Я сейчас тоже на щупы перешел.


Щуп- не панацея от шумности, главное - уметь выставить зазоры , щупом ли, индикатором - роли не играет . Пару недель назад приезжал ко мне добрый знакомый после регулировки зазоров с помощью щупа. Один клапан прогорел : был "зажат". Мне кажется , что если человек не владеет каким - нибудь приемом работы -- это не значит. что прием плохой.

Добавлено через 31 минуту

Сьогодні приїхав кошерний радянський комплект От тепер нарегулююсь! :)


Поздравляю! Сделай себе такой ключ- пригодится . ( № 1) Можно купить, но мне качественные не попадались. Чаще всего пользуюсь №2 , №3.

Зображення

#100 Солекс Делортович

Солекс Делортович

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-грудень 11
  • Авто:2105

Відправлено 05 квітень 2012 - 21:57

сегодня подумалось что и свою машину можно было б назвать "мыша", обнаружил третий труп грызуна в салоне:at:(кто не в курил машина 3 года стояла в боксе)
Модерирование сообщения ведет к половому бессилию, венерическим заболеваниям и венцу безбрачия




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика