Є один момент, який я випустив з уваги, розказуючи про своє авто. Салон.
Що цікаво, в моїх архівах так і не знайшлося фото салону на момент покупки авто. І вже такого фото і не буде. Тому що от:
(в ногах у пасажира знаходится відповідь на запитання "Як працювати в слякотну погоду з комфортом" )Рідне мишаче торпедо було в досить задрипаному стані. Декоративна накладка "під дерево" постійно відставала, були присутні дірки від якихось гвинтів, веселенькі наклейочки від жувальної гумки (присохли намертво) та таке інше. Я чесно їздив з цим неподобством до останнього часу. Але хотілося естетики і тахометра. І якщо з першим я б міг потерпіти, то з другим треба було щось робити. Спочатку я використовував електронний тахометр суміщений з вольтметром (така собі коробочка за 50грн). Будучи приліпеним на корпус пічки він чесно відслужив рік і тахометр здох. Що логічно, враховуючи відсутність будь-якого захисту входа тахометра - відразу з клеми катушки через узгоджуючі резистори сигнал подавався на вхід мікроконтролера. Та я відволікаюся. Перед новим роком була куплена новенька шісточна торпеда. І тільки зараз я знайшов час для того, щоб її поставити. Щоб з моєї розповіді була хоч якась користь, озвучу кілька моментів.
1. Новодільне торпедо продається "без нічого". Тобто ви отримуєте саме торпедо, пластик приборки і верхню частину кришки бардачка. Все. Вам теба буде знайти/докупити: завіси кришки бардачка, задню частину кришки бардачка, попільничку, вузол керування пічкою, троси до нього, годинник, або щось на його місце, прилади в панель. Найбільші проблеми у мене були з пошуком завіс кришки бардачка та її задньої частини. В кінці кінців на одній з розборок хазяїн ткнув пальцем на кучу снігу і сказав, що там є те, що я шукаю. Після розкопок в кучугурі виявилася шістка в жахливому стані, але з потрібним мені вузлом. Троси до пічки, а саме трос до повітряної заслінки у шістки коротший. Можна звичайно було врізати рідний, копійочний, але я вирішив заодно і профілактику пічки зробити.
2. Тросу спідометра треба знайти місце, бо шісточний спідометр сидить глибше і радіус згину троса зменшується. Трос буде обертатися в оболонці ривками, стрілка спідометра посмикуватиметься.
3. У новодільного торпедо вушка кріплення (ті що вверху, під шпильки) клепаються аби як. Рекомендую здублювати заклепки. Тільки користуйтеся обмежувачами ходу свердла, а то зробите акуратні дірки в пластику, як я.
4. Плафони підсвітки бардачка у копійки і шістки відрізняються кріпленням, майте на увазі.
5. Для повноцінної роботи індикатора тиску масла вам прийдеться докупити сам датчик ("бочечку", під стрілку), трійник і мідні кілечка-прокладки для цього всього діла. З трійником у мене вийшла трішечки лажа.
Площини вказані стрілками виявилися добряче непаралельними. Добре, що хватило допитливості поміряти штангенциркулем. Підправив трійник точилом, та й всі діла. Перед закручуванням датчиків і трійника рекомендував би відпалити мідні кілечка, вони від цього стають пластичніші. Враxyйте (ану, напишете підряд три літери "x" "y" та "й"?
), у трійника і датчика тиску масла (на лампочку) гайки "на 21" (свічний ключ). А, ще один хінт. Затягувати все це добро рекомендував би на гарячу (на прогрітому двигуні). Бо після остигання блоку і трійника може почати сочитися масло.
Під шумок, разом з торпедо поміняв і передню частину проводки. Як я казав, мені в спадок дісталася 11-та проводка в стані "нова, радянська, ідеал". Проводка була модифікована для підключення шісточних приладів та периферії. Штатна проводка Миші, після демонтажу нагадувала фразу "їжачки ї... займаються сексом". Як воно працювало - одному Господу відомо.
До-речі, якщо комусь потрібен радянський блок запобіжників в стані "лише пилом припав" - кажіть, віддам недорого.
Наостанок, початок нової ери Миші:
Добавлено через 6 минутХром хром и еще раз хром. Пластик ей не идёт.
Та я сам бачу. Але буду чесним. При моєму режимі використання машинки (рейлінги на дах, совати бетонні клумбочки бампером і т.п.) я буду банально гробити хром. Не хочу шукати радянські ніштяки тільки для того, щоб покоцати через рік. Кошерного хрому стає все менше. То краще я переб'юся пластиком. Для себе вирішив, що хромовими будуть бампери, ручки дверей, очки і решітка.