Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

ВАЗ 2101 "Zhelezovski" (Миша) (80р.в.)


  • Please log in to reply
1179 replies to this topic

#61 Солекс Делортович

Солекс Делортович

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 153 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-грудень 11
  • Авто:2105

Відправлено 02 березень 2012 - 11:43

Zhelezovski, дивись уважно щоб був нормальний рівень масла по моїй памяті в двигун класики входить 3літри 750грам масла


обычно меньше влазит, 3,75 на сухой мотор
Модерирование сообщения ведет к половому бессилию, венерическим заболеваниям и венцу безбрачия

#62 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 02 березень 2012 - 11:52

обычно меньше влазит, 3,75 на сухой мотор

А движок фактично сухим і був. Спочатку злили масло перед вийманням, потім злили залишки (через кілька тижнів) вже після установки, перед заливкою свіжого.

#63 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 04 березень 2012 - 02:20

Дійшли в мене руки до тросового приводу акселератора. Ну і під шумок замінив ще і карбюратор (2105-1107010-20), який десь з місяць чекав на установку. Я розумію, що тема бояниста далі нікуди, але деякі моменти, які недостатньо освітлені іншими авторами я уточню.
1. Як причепити трос до "Озона". Варіантів безліч - від змотаного дротом троса до повністю саморобного важеля. Я обрав найбільш практичний варіант - з використанням сектора газу від "Солекса". Його треба довести до от такого стану:
Зображення
Я пиляв за допомогою дремеля і циліндричної фрези, але можна обійтися і дреллю з натфілями.
От так виглядає сектор вже встановлений на карбюратор:
Зображення
Зверніть увагу на гвинтик, ним сектор кріпиться до важеля. В штатному важелі просвердлено отвір і нарізано різь М3. Товщини металу хватає з запасом. Так як тильна поверхня сектора не плоска, на гвинтик між сектором і важелем необхідно надіти 3-5 шайб, щоб добитися палельності площин сектора і важеля.
2. Наконечник троса кріпиться от таким кронштейном:
Зображення
...на штатному кронштейні для осі "вертольота". Я в свій час замінив її на ремонтну. Якщо у вас ще клепана вісь не обов'язково її коцати. Насаджений одним отвором на неї і зафіксований гвинтом крізь інший, кронштейн буде впевнено триматися.
3. Для того, щоб розташувати оболонку троса під нормальним кутом, мені прийшлося трішки прогнути клапанну кришку:
Зображення
Робив це я за допомогою металевого стержня і молотка. Зверніть увагу на відстань між тягою відкривання другої камери і тросом. Вона складає міліметрів 5 і це при тому, що трос не відхилений.
4. Кріплення натяжної пружини:
Зображення
Пружина штатна, нічого не зачіпає.
5. Для "Озона" вісімочний трос ну надто довгий! Довжина оболонки троса в моєму варіанті - 45-47см. Можна пробувати таврійский і не морочитися з вкорочуванням.
6. Якщо у вас не стоїть/стояв ВУТ - готуйтеся висвердлювати шпильки. Робота це дещо муторна. І не тому, що важко свердлити, а тому, що головки шпильок приварені до рами педального блоку. :) Можна, звичайно, їх залишити, але кронштейн педалі (і так не особливо жорсткий) буде помітно на них грати.
7. Вийняти стокову "коріняку" (привід акселератора) - та ще справа. Я, навіть покришивши болгаркою на три шматки, добув її не відразу. Двигун не підважував - забагато честі. До-речі, "коріняка" була варена як мінімум двічі - раз попереднім власником, а раз мною. Варінням я зайнявся після того, як новодільна скрутилася а потім і тріснула відразу після установки на авто. І я з дня на день чекав остаточної поломки реставрованої деталі.

Враження від модифікації дуже позитивні. Педаль газу працює як точний прилад - скільки тиснеш, стільки і їде. Дуже незвично було в перші хвилини не відчувати люфти і специфіку "вертольота".

Добавлено через 15 минут
Забув написати. По ходу справи перевірив установку початкового кута випередження запалення. Збільшив хід тяги вакуумного коректора підпилявши її.
Поміряв компресію:
1 - 9,4
2 - 9,4
3 - 9,8
4 - 9,2
Могло б бути і краще, але я очікував гіршого. :)
Свічки руді - фероцен. Треба або чистити, або міняти. Міняти жаль - BOSCH Platinum, відходили тисяч 12.
Щодо палива. Зазвичай заправляюся на Shell - 95-й і час від часу V-Power. Останній раз вирішив порушити традиції, залив WOG Mustang. Миші сподобалося.

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 04 березень 2012 - 02:25
Доповнення


#64 Taruk

Taruk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 166 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 11

Відправлено 05 березень 2012 - 18:19

Дійсно цікавий бортовик! Гарно пишеш:ay:. Машина вийшла гарна без всякого чунінгу. Удачі в подальшому:)

#65 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 09 березень 2012 - 19:14

Дійсно цікавий бортовик! Гарно пишеш:ay:. Машина вийшла гарна без всякого чунінгу. Удачі в подальшому:)

Дякую за похвалу!

Сьогодні видався більш-менш погожий день і я навіть зміг зловити момент для того, щоб сфоткати машинку.
Зображення
(Так, знаю, що правий бризковик відірваний, новий уже чекає. Бризковики для мене витратний матеріал.)
Це зараз на фото вона більш-менш в пристойному вигляді. Зазвичай же в міжсезоння авто забрьохане по дах. Позашляховик такий собі, від долі не втечеш. Я якось покажу дороги, по яких зазвичай їжджу.
От такі ми спереду:
Зображення
Роздивившись фото можна відразу визначити, що у мене заплановано. Отже, задній бампер+кронштейни вже є, чекаю на більш-менш пристойну погоду щоб встановити. Передній шукаю. Шукаю також капот, "очки", задні продовгувасті катафотики під стопи. Якщо у когось є пропозиції - радий буду розглянути. Зеркала теж в найближчих планах, скоріш за все Wesem. От тільки двері свердлити не дуже хочу. Далі в планах - сімочні стекла в передні двері. Але мабуть без ЕСП, я склопіднімачами користуюся рідко.
А загалом, Миша досить таки спартанська автошка. Сидіння - сток, музики немає взагалі, ніяких розцяцьковувань (навіть лобове скло без тонованої полоси купив), диски - олдскульна жигулівстка штамповка (хоча брешу, передні реношні). Із "понтів" лише інерційні ремні та гаражний замок у багажнику. :multi:

#66 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 10 березень 2012 - 21:36

Хром хром и еще раз хром. Пластик ей не идёт.
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#67 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 12 березень 2012 - 16:35

Є один момент, який я випустив з уваги, розказуючи про своє авто. Салон.
Що цікаво, в моїх архівах так і не знайшлося фото салону на момент покупки авто. І вже такого фото і не буде. Тому що от:
Зображення
(в ногах у пасажира знаходится відповідь на запитання "Як працювати в слякотну погоду з комфортом" :))
Рідне мишаче торпедо було в досить задрипаному стані. Декоративна накладка "під дерево" постійно відставала, були присутні дірки від якихось гвинтів, веселенькі наклейочки від жувальної гумки (присохли намертво) та таке інше. Я чесно їздив з цим неподобством до останнього часу. Але хотілося естетики і тахометра. І якщо з першим я б міг потерпіти, то з другим треба було щось робити. Спочатку я використовував електронний тахометр суміщений з вольтметром (така собі коробочка за 50грн). Будучи приліпеним на корпус пічки він чесно відслужив рік і тахометр здох. Що логічно, враховуючи відсутність будь-якого захисту входа тахометра - відразу з клеми катушки через узгоджуючі резистори сигнал подавався на вхід мікроконтролера. Та я відволікаюся. Перед новим роком була куплена новенька шісточна торпеда. І тільки зараз я знайшов час для того, щоб її поставити. Щоб з моєї розповіді була хоч якась користь, озвучу кілька моментів.
1. Новодільне торпедо продається "без нічого". Тобто ви отримуєте саме торпедо, пластик приборки і верхню частину кришки бардачка. Все. Вам теба буде знайти/докупити: завіси кришки бардачка, задню частину кришки бардачка, попільничку, вузол керування пічкою, троси до нього, годинник, або щось на його місце, прилади в панель. Найбільші проблеми у мене були з пошуком завіс кришки бардачка та її задньої частини. В кінці кінців на одній з розборок хазяїн ткнув пальцем на кучу снігу і сказав, що там є те, що я шукаю. Після розкопок в кучугурі виявилася шістка в жахливому стані, але з потрібним мені вузлом. Троси до пічки, а саме трос до повітряної заслінки у шістки коротший. Можна звичайно було врізати рідний, копійочний, але я вирішив заодно і профілактику пічки зробити.
2. Тросу спідометра треба знайти місце, бо шісточний спідометр сидить глибше і радіус згину троса зменшується. Трос буде обертатися в оболонці ривками, стрілка спідометра посмикуватиметься.
3. У новодільного торпедо вушка кріплення (ті що вверху, під шпильки) клепаються аби як. Рекомендую здублювати заклепки. Тільки користуйтеся обмежувачами ходу свердла, а то зробите акуратні дірки в пластику, як я. :)
4. Плафони підсвітки бардачка у копійки і шістки відрізняються кріпленням, майте на увазі.
5. Для повноцінної роботи індикатора тиску масла вам прийдеться докупити сам датчик ("бочечку", під стрілку), трійник і мідні кілечка-прокладки для цього всього діла. З трійником у мене вийшла трішечки лажа.
Зображення
Площини вказані стрілками виявилися добряче непаралельними. Добре, що хватило допитливості поміряти штангенциркулем. Підправив трійник точилом, та й всі діла. Перед закручуванням датчиків і трійника рекомендував би відпалити мідні кілечка, вони від цього стають пластичніші. Враxyйте (ану, напишете підряд три літери "x" "y" та "й"? :multi:), у трійника і датчика тиску масла (на лампочку) гайки "на 21" (свічний ключ). А, ще один хінт. Затягувати все це добро рекомендував би на гарячу (на прогрітому двигуні). Бо після остигання блоку і трійника може почати сочитися масло.

Під шумок, разом з торпедо поміняв і передню частину проводки. Як я казав, мені в спадок дісталася 11-та проводка в стані "нова, радянська, ідеал". Проводка була модифікована для підключення шісточних приладів та периферії. Штатна проводка Миші, після демонтажу нагадувала фразу "їжачки ї... займаються сексом". Як воно працювало - одному Господу відомо.
До-речі, якщо комусь потрібен радянський блок запобіжників в стані "лише пилом припав" - кажіть, віддам недорого.

Наостанок, початок нової ери Миші:
Зображення

Добавлено через 6 минут

Хром хром и еще раз хром. Пластик ей не идёт.

Та я сам бачу. Але буду чесним. При моєму режимі використання машинки (рейлінги на дах, совати бетонні клумбочки бампером і т.п.) я буду банально гробити хром. Не хочу шукати радянські ніштяки тільки для того, щоб покоцати через рік. Кошерного хрому стає все менше. То краще я переб'юся пластиком. Для себе вирішив, що хромовими будуть бампери, ручки дверей, очки і решітка.

#68 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 12 березень 2012 - 17:09

Что сразу бросается в глаза - хром слизыватели. Хотя бы на внешнюю сторону, в салоне пусть пластик будет. Окантовка резинки лобового и заднего стекл. Хром на крыше уже ладно но тоже можно найти незадорого. Казалось бы мелочи а вид станет вовсе иной. И затрат - на вечер пива попить.
И уже молчу про накладки на пороги. И зеркала. Но они планирутся, уже хорошо.
Прошу прощения за писанину.
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#69 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 12 березень 2012 - 17:16

Что сразу бросается в глаза - хром слизыватели.

Ага, особливо якщо врахувати, що новодільні пластикові кал ще той.

Прошу прощения за писанину.

Так для цього ми тут і зібралися. :)

#70 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 15 березень 2012 - 03:02

Гаражний замок в багажнику починає відробляти вкладені в нього гроші. Недавно відчиняю багажник і бачу якісь тріски на ущільнювачі. Ще й здивувався, як я їх міг так залишити. Обтрусив, завантажився, замикаю і помічаю, що петлі чиркають по ригелях-засувах. Гм. Відмикаю багажник, придивляюся до кришки багажника. Середня частина (там де замок), на кілька сантиметрів прогнута вгору. Ізза цього кінці петель стали непаралельними і почали черкати по засувах. Судячи з усього, якісь красені безрезультатно поколупалися в штатному замку і помітили шпарину гаражного. Ну і вирішили вбити клин під кришку в надії зірвати замок. Тріски від цього клина і залишилися на ущільнювачі.
Вигнув кришку назад та й всі проблеми. Попутно прикинув, що зекономив приблизно 3000грн.

Добавлено через 1 минуту
P.S. На всяк випадок, для віннитчан - стоянка коло районного відділу ДАІ :multi:, на окружній.

#71 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 16 березень 2012 - 10:39

Вирішив не затягувати з комплектуванням літнього комплекту гуми - пам'ятаю минулорічні черги. Тим не менше, в вісім годин ранку я був третім. :) Народ перевзувається повним ходом, але я ще не ризикую - за містом повно обмерзлих ділянок. Розбортував пару БЦ-11, яка стояла на передніх. Один з дисків майже ідеальний, інший на межі - або катати, або міняти в кінці сезону. На черзі задня вісь.

#72 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 18 березень 2012 - 15:45

Погожа видалася неділя! Авто давно чекало до себе уваги, отож трішки попрацював.
Спочатку вийняв бак. Коли збирали авто, не знайшли прокладку під нього, обійшлися шматком підкапотного ущільнювача. Сьогодні колхоз ліквідував, прокладка зайняла своє законне місце. Трішки поміркувавши, замінив і сам бак, на донорський. Мій був паяний та й фарба на дні обдерлася - треба в порядок привести. А в мене вже з рік лежав донорський. Попутно доробив датчик рівня палива - кинув земляний дротик:
Зображення
Заодно замінив і ущільнювач між крилом і баком.
Далі на черзі був ущільнювач кришки багажника. Старий, та ще й покоцаний вандалами-невдахами. Замінив на новий, балаковський. Посадив на мовіль, натер силіконом - красота!
Слідом за ущільнювачем були задні бризковики. Тут без нюансів.
Ну і на останок елемент сток-лука - катафотики на задню панель. Подяка виноситься товаришу Тоха за комплект б/в, але кошерних шняжок.
Дивіться, яка краса:
Зображення

#73 Yurec77

Yurec77

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-вересень 10
  • Авто:21043/ланос.

Відправлено 18 березень 2012 - 16:20

Zhelezovski, А номерок то блатной:-)

#74 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 18 березень 2012 - 16:39

Zhelezovski, А номерок то блатной:-)

:multi:
Мої IT-шні таргани вже на автоматі фільтрують будь-яку приватну інформацію. Я розумію, що в даному випадку особливого смислу в приховуванні номера немає. Але рефлекси дають про себе знати.
Так як номер є складовою частиною композиції, то просто замальовувати його було не комільфо. Тому зробив "блатний".

#75 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 21 березень 2012 - 15:41

Тааак. Є зрушення в справі створення нового серця для Миші. Сьогодні забрав блок з шліфовки, поршневу, кільця, вкладиші. На черзі шатуни та всякі дрібниці на зразок зірочки колінвала, заспокоювача і т.п.

#76 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 24 березень 2012 - 12:38

Перезувся сьогодні, на літню. Приємна така гума - добре тримає дорогу, непогано веде себе на поворотах. Не втримався, розігнав до 120 (більше по дорозі на роботу не виходить витиснути, стан покриття - ахтунг). Хенкок тримається молодцем - мілкі вибоїнки взагалі не чую, крупні просто тримає, не дозволяючи машині грати по сторонах. Треба буде на трасу виїхати - спробувати як там себе поведе.
Попутно, при заміні колес, оглянув ходову і все, що коло неї. Ходова поки що тримається, а от внутрішній "навушник" на лівому супорті підклинює. Його ж колодка починає проситися на відпочинок, не забути б поміняти. Також, після підтягяння ручника є запитання до положення колодок зліва ззаду. Ну і на солодке - перевірити підшипники передньої правої ступиці, щось їх поведінка мені не сподобалася. Але це все поточне, розберемося.

#77 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 27 березень 2012 - 12:18

Кілька днів назад нащадок таки впросив мене "покататися". Грунтовка за селом уже висохла і малолітнього гонщика потягло на подвиги.
Минулого року син вперше сів за руль авто. Ще не дістаючи толком до педалей, сидячи у тата на колінах малолітній гонщик влаштував Флат-аут за селом. Безстрашно розсікаючи продорожні бур'яни він допомагав двигуну губами.
Цього року дитя витягнулося і я ризикнув посадити його за руль одного, а сам зайняв місце пасажира. Як не дивно, рушив він з першого разу і навіть на другу переключитися зміг. Покатавши тата, який вчепився одною рукою в ручку над дверима а другою в важіль ручника, дитя з тріумфом повернуло до рідних воріт. Враження від покатушок трішки зіпсував шкрябаючий звук десь ззаду - неначе невелику гілку під кардан зловив.
Авто я обдивився, криміналу не знайшов, але факт запам'ятав.
Сьогодні історія із шкрябанням знайшла продовження. Уже заїжджаючи на стоянку коло роботи, почув внятний і явно нештатний скрегіт із задньої лівої арки. Складалося таке враження, неначе відірвалася накладка з тормозної колодки. Починав сіятися дрібний дощик і я з певними сумнівами поглядав на небо - чи розпогодиться, чи колупати машинку зараз. Адже їхати додому з такою "озвучкою" не хотілося. Плюнувши на погоду і накинувши капюшон взявся за домкрат. Швиденько скинув колесо, зтягнув барабан. Колодки в ідеалі. О! На внутрішній поверхні барабану свіжа подряпина, від металу. Постукав по щиту, звідкілясь випав дебелий 10мм гровер. З потертостями і синій від нагріву. Звідки він взявся там я так і не придумав. Можливо при зборці авто упав, бо відкручуватися там нема чому - всі гвинти на своїх місцях, два рази перевірив.
Отакий полтергейст.
А через п'ять хвилин після того, як я помив руки почався мокрий сніг. Обережніше там, на дорогах...

Повідомлення відредагував Zhelezovski: 29 травень 2012 - 13:12
Правлю помилки


#78 Папинька

Папинька

    Одноклубник


  • Неактивированные
  • 716 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-лютий 12

Відправлено 27 березень 2012 - 19:57

Судячи з усього недавно знімалася напіввісь і гровер залишився десь на гальмівному щиті.:D

#79 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 28 березень 2012 - 10:41

Судячи з усього недавно знімалася напіввісь і гровер залишився десь на гальмівному щиті.:D

Не виключено. :)
"О сколько нам открытий чудных..." (с)

Вже кілька разів зустрічав на форумі згадки про нові реле-регулятори з можливістю підстройки бортової напруги.
Я пошуками спеціалізованого реле не заморочувався, обійшовшись банальним "Астро" 591.3702.
От так воно виглядає із знятою кришкою:
Зображення
Сама кришка кріпиться без гвинтів, за допомогою вусика, який заходить у паз зверху.
Підстройка напруги здійснюється кількома резисторами, які показані на малюнку нижче:
Зображення
В моєму випадку розпаяно тільки один резистор (цифра "5").
Його опір легко визначити виходячи із маркування. Перших дві цифри це безпосередньо значення, а третя - десятковий множник (для людей, що не забули математику :multi: - мантиса і степінь десяткової основи відповідно). Приклад: на резисторі написано написано 452. 45*10^2=4500Ом (4,5кОм). На фото: 181, 18*10^1=180Ом. Грубо кажучи, третя цифра, це кількість нулів, які треба дописати до перших двох, щоб отримати опір в омах.
В іншому реле, що зараз стоїть у мене на машині, розпаяно всі три резистори (позиції "4", "5", "6"). Їх опори складають щось на зразок 100, 180, 220Ом.
Фактично, той резистор, що зображено на фото можна було і не розпаювати, адже він закорочений за допомогою перемичок "1", "2" і "3". Перемички призначені для підстройки напруги під час тестування пристрою, якщо напруга вийде за межі допустимого. Їх просто перерізають, для розкорочування конкретного резистора.
Як можна підстроїти бортову напругу? Якщо у вас розпаяні резистори на поз. "4", "5", "6", то просто переріжте всі перемички "1", "2", "3" і контролюючи напругу у бортовій мережі по черзі їх замикайте. Замість перемичок можна припаяти вимикачі і замикаючи їх пібирати напругу навіть на ходу. Можна комбінувати положення вимикачів (замкнуто перший і третій, перший і другий, замкнуто всі і т.п.). Фактично, наша задача - підібрати опір між дорожками позначеними червоними точками.
Якщо резистори на поз. "4", "5", "6" не розпаяні, їх треба розпаяти. Габарити і потужність значення не мают - аби у вас хватило хисту припаяти.
Можна просто зняти всі напаяні виробником резистори, перерізати одну з перемичок (наприклад поз. "2") і підібрати резистор, який припаяти до дорожок, позначених червоними точками. Його опір має бути в діапазоні 0-300Ом.
Особливо щось напартачити своїми експериментами ви не зможете. Як показує практика, максимальна напруга бортової мережі, яку можна отримати на холостих обертах при перерізаних перемичках і без резисторів становить щось близько 18В. Звичайно, я б радив на час експериментів вирубити максимальну кількість споживачів, на всяк випадок. І лише отримавши результат (нормальну напругу в мережі) проводити тестування при повному навантаженні.

#80 Zhelezovski

Zhelezovski

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 225 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-березень 11

Відправлено 29 березень 2012 - 14:57

Дорвався до ювелірної ваги, зважив поршні і пальці.
Пальці (AMP): 94.6, 95.04, 95.24, 93,6.
Поршні (Автрамат): 301.98, 300,39, 301.34, 302.51.
Сьогодні ще приїдуть короткі шатуни, поважу і їх.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика