Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Давайте поговорим про поршневые кольца


  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#61 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 травень 2010 - 15:34

kompas, давайте читати уважно.
Мова іде про свіжорозточений блок, доведений до розміру чавунним притиром. Фото притира є в моєму бортовику. Така технологія позволяє досягнути на порядок вищої точності. Поршень падав із-за відсутності розжимної пружини - сила тертя набагато зменшилась. Тому і бензину брав набагато менше, і холостий хід став значно легшим. Мала сила притиску колець залишала на циліндрі плівку масла - звичайно для цього циліндр хонінгують, а у мене стінки були ідеально відполіровані. Масло не давало втрачати компресію. Степінь стиску - 9,8. Трохи шліфована голова.

#62 tuner

tuner

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 468 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-січень 08

Відправлено 03 травень 2010 - 16:43

Мала сила притиску колець залишала на циліндрі плівку масла - звичайно для цього циліндр хонінгують, а у мене стінки були ідеально відполіровані.

полированные стенки вместо хонингованных не ходят вообще,это помоему всем известный факт так что не вяжется что-то...
про кольца-зазор мехду поршнем и цилиндром есть всегда,кольца выполняют еще и центрированием поршня в цилиндре,так вот тут несколько моментов-в мертвых точках перекладка поршня была бы больше,а это больший износ и шумность мотора,это первое,в моторе было-бы большое кол-во картерных газов и сильно уходило масло на угар-второе,так что мало верится что мотор без хона и на стремных кольцах прошел бы 200 тыс.
у знакомого моториста в 90-е было иноведро какое-то,он тоже сам кольца делал ибо не найти было,ну говорит ехать ехало но масло ела литрами,вот так-то...

#63 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 травень 2010 - 20:11

полированные стенки вместо хонингованных не ходят вообще,это помоему всем известный факт


Хочеться процитувати: "Всі знають, що зробити цього не можна, але колись трапляється невіглас, який цього не знає він і робить." У мене багато таких випадків. Я невіглас широкого профілю. Просто роблю те, що мені здається правильним. Дуже рідко розповідаю про це іншим. Прошу розглядати це, як звіт про вдалий експеримент. Один з тисяч прочитавших це зробить свої висновки - це я пишу для нього. Решту прошу не перейматись.
Не ображайтесь, tuner - ви все робите правильно - як всі.

#64 NeoN4ik

NeoN4ik

    Забанен


  • Заблокированные
  • 3 161 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-лютий 07

Відправлено 03 травень 2010 - 20:46

Блин, хон нужен для того что бы масло на стенках задерживать, если его нету, нету и смазки, а как такой мотор вообще будет ездить?

Добавлено через 38 секунд
VETERAN, ты случайно масло в бензин не льеш?:multi:

#65 tuner

tuner

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 468 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-січень 08

Відправлено 03 травень 2010 - 21:03

Дуже рідко розповідаю про це іншим. Прошу розглядати це, як звіт про вдалий експеримент. Один з тисяч прочитавших це зробить свої висновки - це я пишу для нього. Решту прошу не перейматись.
Не ображайтесь, tuner - ви все робите правильно - як всі.

не надо вводить людей в заблуждение:)
специально посмотрел бортовик:

Фото притира є в моєму бортовику


этот притир что на фото же не полирует стенки цилирдра,а сглаживает вершины микронеровностей,оставляя нормальный хон,эта технология схожа с платохонингованием,т.е. хонингованием щетками чтоб сгладить вершины микронеровностей и увеличить опорную поверхность, так что термин

ідеально відполіровані


тут не корректен:)

#66 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 травень 2010 - 22:41

А тепер розточи циліндр на 0,01мм менше і три з керосином, поки не стане дзеркало. Саме такою є технологія доводки особливоточних пресформ. На сьогодні я став лінивий - тому тільки згладив вершини. Притир зроблений спіральним з розпірним конусом. Його твердість нижча, ніж у мого циліндра У мене є вставка - італійці влили в корпус. Тому - кілька тижнів з малооборотною дрелькою в руках - оп-па - дзеркало. З точністю до долей мікрона. Така точність не потрібна - сама виходить.
Колець багато - всі замки перекриті, кільця сильно не притискаються - залишають шар масла і легко скользять по поверхні - тому гарна компресія і малі втрати.
Моя задумка була розточити циліндри без використання абразивів. При вивченні доповідей НДІ з метелообробки, я бачив фото багатьох зрізів поверхонь після шліфовки чавуну - майже завжди там частинки абразиву витісняли кульові утворення графіту в об'ємі і опинялись у виді діаманту в оправі. Видалити абразив з такої "оправи" практично нереально. Так що насправді кільця труться по такому корундовому, чи алмазному надфільку, що суттєво їх зношує.
Я міг би навести купу літератури, яку я опрацював, коли цим займався, але не вважаю цей сайт науковою аудиторією. Можу тільки ще додати, що якийсь час працював з групою, яка займалась ущільненням поверхні металу з допомогою лазерного легування. Заради хохми, ми обстріляли колінвал 21-ї Волги і довго його крутили в маслі з піском. Після кількох десятків тисяч годин замахались - розмір не мінявся.

#67 kompas

kompas

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 423 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-травень 07

Відправлено 04 травень 2010 - 12:05

VETERAN,
Шановний, всі давно вже відійшли від високих кілець та гладких дзеркальних стінок циліндру. Це підвищує площу тертя поверхонь, що потребує більшої змазки та підвищую тепловий режим роботи двигуна. К тому ж ви свої ідеї пропонуєте для аудиторії, яка займається форсуванням двигуна, який має працювати на оборотах вище за заводські. Для роботи двигуна при таких режимах при зборці підвищують теплові зазори, хон роблять ще більш глибоким та грубим, а кільця і поршня тим краще, чім вони нижче (зменшується площа тертя) і легше.
Осознанность выбора - бесценная вещь!

#68 tuner

tuner

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 468 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-січень 08

Відправлено 04 травень 2010 - 15:58

А тепер розточи циліндр на 0,01мм менше і три з керосином, поки не стане дзеркало. Саме такою є технологія доводки особливоточних пресформ. На сьогодні я став лінивий - тому тільки згладив вершини. Притир зроблений спіральним з розпірним конусом. Його твердість нижча, ніж у мого циліндра У мене є вставка - італійці влили в корпус. Тому - кілька тижнів з малооборотною дрелькою в руках - оп-па - дзеркало. З точністю до долей мікрона. Така точність не потрібна - сама виходить.

мда,несколько недель елозить непонятно ради чего в то время как хонинговальный станок притрет вершинки шероховатостей щетками не хуже и за несколько минут:)

kompas,
+1

#69 Dim0N

Dim0N

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 786 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-листопад 07

Відправлено 04 травень 2010 - 17:44

VETERAN, целесообразность такой обработки? Дорого для массового производства. Да и на уровне долей микрона уже межмолекулярные связи возникают - молекулярное трение рабочей пары. Оно не слабее простого трения. Палка о двух концах. Я в своё время тоже изучал материаловедение и обработку металлов. Много о чём можно говорить, но получается, если делать нечего, то можно полировать и до долей микрона.
Перед сборкой каждую деталь нужно тщательно обработать напильником

#70 hotterrodder

hotterrodder

    Забанен


  • Заблокированные
  • 121 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-січень 10

Відправлено 16 травень 2010 - 10:44

поставил ВАЗ хром. 370 гривен. 79.8. Все турбомоторы нормальные собирают на этих кольцах

#71 kobe

kobe

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 585 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-липень 08

Відправлено 16 травень 2010 - 11:12

hotterrodder, +1. У самого такие, правда не на турбо))) Купил за 380.
пы.сы.Непревдиденные обстоятельства, 1 поршень под замену, купил под него кольца Кольбиншмидт. Посмотрим что оно...
Есть умные вопросы? - У нас есть на них умные ответы!

#72 RusLi

RusLi

    Супер-модератор


  • Супер-модераторы
  • 7 362 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-серпень 06

Відправлено 16 травень 2010 - 11:17

поставил ВАЗ хром. 370 гривен. 79.8. Все турбомоторы нормальные собирают на этих кольцах

это ты во всех темах решил упомянуть?

http://hotrod.com.ua

СТО, запчасти

(096,095,093) 513-44-22


#73 Vov4ik

Vov4ik

    Забанен


  • Заблокированные
  • 63 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 10

Відправлено 16 травень 2010 - 13:23

вазокольца говно, ходят стоко же сколько и другие более дешовые

#74 nemez

nemez

    оберштурмбантройкер


  • Пользователи
  • 4 061 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 08

Відправлено 16 травень 2010 - 13:38

говно

Конечно оно самое...
ЗАО "Мичуринский завод поршневых колец" :multi:
в Тамбовской области :lol: производит все сИрьезные кольца для всех сИрьезных турбомоторов..
Не смешите мои тапки, господа
Лучше купите продукцию Одесского завода поршневых колец. Такая же хня, токо не за три девять земель делана, потому и дешевле, Тамбов то где :lol:

ЗЫ. Лохи немцы, что на BMW M30B34, M30B35 ставят махле )) Они в кольцах и турбах мая твая непанимать

Повідомлення відредагував nemez: 16 травень 2010 - 15:06

R Tape loading error, 0:1

#75 Vov4ik

Vov4ik

    Забанен


  • Заблокированные
  • 63 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 10

Відправлено 16 травень 2010 - 13:57

nemez, что ты этим хотел сказать?

#76 nemez

nemez

    оберштурмбантройкер


  • Пользователи
  • 4 061 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 08

Відправлено 16 травень 2010 - 14:13

Vov4ik,
хотел сказать то что не верю, что у нас могут сделать что-то толковое..
На самом деле идеология выбора поршневых колец раздваяица. Есть два критерия предпочтений по данному направлению

1) Нужно ставить мягкие кольца. Они не кончают гильзу, сохраняют хон, держат компрессию. Скажем, тыщ 100 проехал - выкинул, комплект новых забросил, поехал дальше, без снятия мотора. Двиг 600-700 тыщ отходит нефиг делать, хорошие показатели гарантированы
2) Не нада тибидохать моск с заменой - поставил и забыл. Кончат кольца гильзу - фак с ним, переточусь и поеду далее, хочу 250 тыщ ехать и не колибать мозги..
Пробеги образно, но суть одна - для первого случае хорошие колечки прима - они берегут мотор, но их надо чаще менять. Было время когда было много палева - щас вопрос решен с голограммой, кодами и сайтом, они к тебе в руки попадают оригинальные
Для второго случая - как раз всякое немецкое кольцевое хозяйство подходит как никогда лучше. Они более долговечны, но больше страдают стенки. Мале, КШ, СМ - из этой оперы.
Кольца это как фломастеры на вкус и цвет, зависимо от религиозных убеждений и вбитых стереотипов.
Ваз - это непойми куда и непойми что - одно время они комплектовались мичуринскими кольцами, но это убийство а не колечки. Потом открыли типа придворного завода, который помогли построить японцы, который справляется разве что с поставкой на конвейер, а весь союз и заграница завалены кольцами ваз хром, и все рвут рубашку и стучат себя пяткой в грудь шо это все из тольятти, что имхо маловероятно.
R Tape loading error, 0:1

#77 kompas

kompas

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 423 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-травень 07

Відправлено 16 травень 2010 - 14:14

Я тоже думаю что Ваз двойной хром - стереотип.
Осознанность выбора - бесценная вещь!

#78 Vov4ik

Vov4ik

    Забанен


  • Заблокированные
  • 63 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 10

Відправлено 16 травень 2010 - 15:34

nemez, полностью согласен!

#79 nemez

nemez

    оберштурмбантройкер


  • Пользователи
  • 4 061 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 08

Відправлено 16 травень 2010 - 16:37

и на автовазе слово "турбо" будут произносить вслух лет через 70 :bw:
немецкое турбо ездит на немецких кольцах уж много лет как
R Tape loading error, 0:1

#80 NeoN4ik

NeoN4ik

    Забанен


  • Заблокированные
  • 3 161 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-лютий 07

Відправлено 17 травень 2010 - 00:33

nemez, :multi:

Добавлено через 38 секунд
ой, извените, не удержался!




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика