Не нужно оно на данном генераторе, схема генератора можно глянуть как на карбовой 09
Пасип, буду посмотреть.
Відправлено 14 березень 2018 - 22:18
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 14 березень 2018 - 22:38
У мене такий генератор - якщо злітає дротик подачі збудження, генератор починає працювати нормально після легкої прогазовки. Надалі він переходить на самозбудження. А деколи і прогазовки не потрібно - відразу працює від залишкового намагнічення ротора. Помічаю, що дротик злетів тільки по тому, що лампочка не засвічується при вмиканні запалення.
Відправлено 05 липень 2019 - 21:01
Вирішив сьогодні проаналізувати несправності своїх генераторів. Виявилося, що я робив помилкові діагнози.
Після кількох років роботи, появилися симптоми, які я сприйняв як вихід з ладу реле-регулятора, а сьогодні вияснив, що він ще справний і підтримує напругу 13, 85 вольта. Напевно тоді просто окислилися контакти.
Перед самим Новим 2019 роком, після 9 років роботи, генератор таки поламався. Вийшов з ладу реле-регулятор (у цьому я сьогодні остаточно переконався) - той, що я раніше купив на заміну і ще й пробився один з діодів. У січні я замінив блок діодів та ту "таблетку".
Недавно відремонтований генератор пригодився, бо відмовив новий, куплений на початку січня генератор на 100 ампер. Неприємно, бо проїхав усього близько тисячі кілометрів. Зараз виявилось, що Реле-регулятор справний і підтримує 14,34 вольта. Пробився один з діодів. Та ще й так, що аж потемніла ізоляція на обмотці статора. Перевірив обмотку змінним струмом, щоб упевнитися, що нема міжвиткового замикання - все добре.
Хочу спробувати випресувати один справний діод із блока від старого генератора і поміняти спалений в новому. Хтось таким займався?
Ще поміняв ремінь. Стояв 4РК890 і вже розтягнувся так, що генератор дістав до патрубка радіатора. Вирішив брати коротший - 870мм ремінь ніяк не вдавалося надіти на шківи. Зайшов ремінь 5РК875 - від Ланоса, якийсь італійський за 170грн. Тепер між генератором і патрубком можна руку запхати.
Думаю, що для генератора не йде на користь періодичне змочування антифрізом, який подекуди капає з патрубків термостата. Щоб такого не було - розділив їх куском ґуми зі старої камери.
Відправлено 05 липень 2019 - 21:33
а не ліпше зробити би не капало?який подекуди капає з патрубків термостата. Щоб такого не було - розділив їх куском ґуми зі старої камери.
Відправлено 05 липень 2019 - 21:36
маловато, а добавьте еще ему нагрузку, так и просядет больше
що він ще справний і підтримує напругу 13, 85 вольта.
конечно, ОЖ такое падло что со временем понемногу вредит генычу. Поменяйте патрубки что ли, течь не должно.
Думаю, що для генератора не йде на користь періодичне змочування антифрізом, який подекуди капає з патрубків термостата
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 05 липень 2019 - 21:47
Зараз нічого не капає, але коли помічу - буде вже пізно. Тому і вирішив такою простою штукою взагалі унеможливити такий трафунок.
добавьте еще ему нагрузку, так и просядет больше
Я перевіряв реле-генератор окремо від самого генератора. Просто перевіряв на працездатність - замість ротора була лампа фари, а напругу подавав з регульованого блока. При певній напрузі лампа тухла, а коли понижував - знову світилася.
Ще хотів зняти температурну залежність, але полінувався.
р/s Якщо є бажання підняти напругу генератора, можна просто підпаяти діода перед входом регулятора. Кремнієвий діод додасть 0,5 вольта, а германієвий - 0,3 вольта.
Відправлено 05 липень 2019 - 22:00
р/s Якщо є бажання підняти напругу генератора, можна просто підпаяти діода перед входом регулятора. Кремнієвий діод додасть 0,5 вольта, а германієвий - 0,3 вольта.
мое мнение - нечего ерундой маяться, я уже устал говорить что достаточно купить правильный(!) и при этом же наш Винницкий РН, и забыть про проблему с вольтажем.
вот небольшой спойлер проделанной моей работы + данный РН, работа заключалась в дополнительном выводе провода с звезды для 2-х диодов, теперь вместо подковы с 6 силовыми диодами стоит подкова с 8 силовыми диодами
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 05 липень 2019 - 22:20
ну твой из новых, а у меня был как говорят "ще той"
на твой генератор люди ставят РН так называемого нового образца, МФРН
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 06 липень 2019 - 07:10
ОЖ такое падло что со временем понемногу вредит генычу.
Відправлено 06 липень 2019 - 09:06
Відправлено 06 липень 2019 - 09:15
а как тогда мыть двигатель???
мыть двигатель можно спокойно. Вода генычу нипочем. А вот охлаждайка более агресивна к меди
люмини.
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 06 липень 2019 - 09:30
как то противоречиво звучит, если охлаждайка агрессивнее воды по отношению к меди и люминию тогда получается что летом лучше ездить с водой в системе охлаждениямыть двигатель можно спокойно. Вода генычу нипочем. А вот охлаждайка более агресивна к медиа как тогда мыть двигатель???
люмини.
Відправлено 06 липень 2019 - 09:33
не противоречиво.
как то противоречиво звучит, если охлаждайка агрессивнее воды по отношению к меди и люминию тогда получается что летом лучше ездить с водой в системе охлаждения
на жигулях либо латунный радик, лиюо люминевый да, но сплав люмини в радиаторе явно не такой как в генераторе
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 06 липень 2019 - 10:11
Дійсно так і є. Вода є кращим носієм тепла, ніж всякі розчини. Всі ці антифрізи - просто, щоб не замерзало. А інші добавки - щоб не розкладалося і не псувало поверхні різних металів та патрубків.
получается что летом лучше ездить с водой в системе охлаждения
Сама вода не дуже сильно все нищить. Значно шкідливішими є всякі домішки у воді, які стають електролітами. В генераторі мідні і лужені клеми залізними болтами прикручені до силумінового корпуса, а це все само по собі має контактну різницю потенціалів. До цього додаються ті електроліти і ще не маленькі струми. Мені дуже докучали розчини, якими зимою європейці поливають дороги - приходилося часто все відмивати і регулярно чистити контакти.
Вода генычу нипочем.
В генераторах погано, що порушення контакту в місці підключення регулятора напруги приводить до пробою діодів та перегріву обмоток та акумулятора.
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів