Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Замена штатного генератора на 105(80, 110) амперный от 2110


  • Please log in to reply
254 replies to this topic

#221 iByte

iByte

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-січень 18
  • Авто:2101

Відправлено 14 березень 2018 - 20:37

Не нужно оно на данном генераторе, схема генератора можно глянуть как на карбовой 09

Пасип, буду посмотреть.



#222 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 14 березень 2018 - 21:01

iByte,да, он, реле зарядки там вместе с щетками идет, возбуждение через лампочку

Это получается если у меня на 07-я,на щитке приборов лампочка,эта лампочка сгорела или отошолол контакт то зарядки на акб не будет?



#223 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 14 березень 2018 - 22:18

Возбуждение без лампочки может будет до 3х тыс оборотов

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#224 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 14 березень 2018 - 22:38

У мене такий генератор - якщо злітає дротик подачі збудження, генератор починає працювати нормально після легкої прогазовки. Надалі він переходить на самозбудження. А деколи і прогазовки не потрібно - відразу працює від залишкового намагнічення ротора. Помічаю, що дротик злетів тільки по тому, що лампочка не засвічується при вмиканні запалення.



#225 iByte

iByte

    Новичок


  • Пользователи
  • 39 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-січень 18
  • Авто:2101

Відправлено 15 березень 2018 - 06:31

У мене такий генератор -...

Так енто... 702 выбрасывал или только регулятор напруги?



#226 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 15 березень 2018 - 08:39


Так енто... 702 выбрасывал или только регулятор напруги?
Все викинув і змінив підключення лампочки в щитку. 

#227 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 05 липень 2019 - 21:01

Вирішив сьогодні проаналізувати несправності своїх генераторів. Виявилося, що я робив помилкові діагнози. 

Після кількох років роботи, появилися симптоми, які я сприйняв як вихід з ладу реле-регулятора, а сьогодні вияснив, що він ще справний і підтримує напругу 13, 85 вольта. Напевно тоді просто окислилися контакти.

Перед самим Новим 2019 роком, після 9 років роботи, генератор таки поламався. Вийшов з ладу реле-регулятор (у цьому я сьогодні остаточно переконався) - той, що я раніше купив на заміну і ще й пробився один з діодів. У січні я замінив блок діодів та ту "таблетку".

Недавно відремонтований генератор пригодився, бо відмовив новий, куплений на початку січня генератор на 100 ампер. Неприємно, бо проїхав усього близько тисячі кілометрів. Зараз виявилось, що Реле-регулятор справний і підтримує 14,34 вольта. Пробився один з діодів. Та ще й так, що аж потемніла ізоляція на обмотці статора. Перевірив обмотку змінним струмом, щоб упевнитися, що нема міжвиткового замикання - все добре.

Хочу спробувати випресувати один справний діод із блока від старого генератора і поміняти спалений в новому. Хтось таким займався?

Ще поміняв ремінь. Стояв 4РК890 і вже розтягнувся так, що генератор дістав до патрубка радіатора. Вирішив брати коротший - 870мм ремінь ніяк не вдавалося надіти на шківи. Зайшов ремінь 5РК875 - від Ланоса, якийсь італійський за 170грн. Тепер між генератором і патрубком можна руку запхати.

Думаю, що для генератора не йде на користь періодичне змочування антифрізом, який подекуди капає з патрубків термостата. Щоб такого не було - розділив їх куском ґуми зі старої камери.



#228 nightwolff

nightwolff

    )))))))))))))


  • Пользователи
  • 3 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 17
  • Авто:ваз 2107

Відправлено 05 липень 2019 - 21:33

який подекуди капає з патрубків термостата. Щоб такого не було - розділив їх куском ґуми зі старої камери.

а не ліпше зробити би не капало?
мой бортовик
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/

#229 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 05 липень 2019 - 21:36


що він ще справний і підтримує напругу 13, 85 вольта.
маловато, а добавьте еще ему нагрузку, так и просядет больше


Думаю, що для генератора не йде на користь періодичне змочування антифрізом, який подекуди капає з патрубків термостата
конечно, ОЖ такое падло что со временем понемногу вредит генычу.   Поменяйте патрубки что ли, течь не должно.

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#230 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 05 липень 2019 - 21:47

Зараз нічого не капає, але коли помічу - буде вже пізно. Тому і вирішив такою простою штукою взагалі унеможливити такий трафунок.

 

 


добавьте еще ему нагрузку, так и просядет больше

Я перевіряв реле-генератор окремо від самого генератора. Просто перевіряв на працездатність - замість ротора була лампа фари, а напругу подавав з регульованого блока. При певній напрузі лампа тухла, а коли понижував - знову світилася.

Ще хотів зняти температурну залежність, але полінувався.

р/s Якщо є бажання підняти напругу генератора, можна просто підпаяти діода перед входом регулятора. Кремнієвий діод додасть 0,5 вольта, а германієвий - 0,3 вольта.



#231 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 05 липень 2019 - 22:00


р/s Якщо є бажання підняти напругу генератора, можна просто підпаяти діода перед входом регулятора. Кремнієвий діод додасть 0,5 вольта, а германієвий - 0,3 вольта.

мое мнение - нечего ерундой маяться, я уже устал говорить что достаточно купить правильный(!) и при этом же наш Винницкий РН, и забыть про проблему с вольтажем.

 

вот небольшой спойлер проделанной моей работы + данный РН, работа заключалась в дополнительном выводе провода с звезды для 2-х диодов, теперь вместо подковы с 6 силовыми диодами стоит подкова с 8 силовыми диодами

 

fe90c2cc76ff55c8eb27e9ebbd0f2c48.jpg


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#232 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 05 липень 2019 - 22:09


теперь вместо подковы с 6 силовыми диодами стоит подкова с 8 силовыми диодами

У мене вже стоїть 8 діодів.

Generator_002_800.jpgi.gif

Хрестиком відмічений пробитий діод.

SAM_0443_800.jpgi.gif



#233 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 05 липень 2019 - 22:20

ну твой из новых, а у меня был как говорят "ще той"

 

на твой генератор люди ставят РН так называемого нового образца, МФРН

9d54f1u-960.jpg


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#234 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 05 липень 2019 - 22:39


ну твой из новых
2009 року випуску.  :)

#235 Rebel

Rebel

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 388 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-листопад 18
  • Авто:ВАЗ-21041 1,6і

Відправлено 06 липень 2019 - 07:10


ОЖ такое падло что со временем понемногу вредит генычу.

При протечке ОЖ ещё может быть неприятность (тоже подкапывало, пока не случилась трабла) - в один из моментов влага сделала "своё дело", РН "подумало", что маловато напруги и выдало на полную - итог, сгоревшие лампочки, таблетка под замену, АКБ восстанавливал (на нём до гаража дотянул).

#236 nightwolff

nightwolff

    )))))))))))))


  • Пользователи
  • 3 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 17
  • Авто:ваз 2107

Відправлено 06 липень 2019 - 09:06

а как тогда мыть двигатель???
мой бортовик
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/

#237 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 06 липень 2019 - 09:15

а как тогда мыть двигатель???

мыть двигатель можно спокойно.  Вода генычу нипочем.  А вот охлаждайка более агресивна к меди

люмини.


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#238 nightwolff

nightwolff

    )))))))))))))


  • Пользователи
  • 3 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 17
  • Авто:ваз 2107

Відправлено 06 липень 2019 - 09:30

а как тогда мыть двигатель???

мыть двигатель можно спокойно.  Вода генычу нипочем.  А вот охлаждайка более агресивна к меди
люмини.
как то противоречиво звучит, если охлаждайка агрессивнее воды по отношению к меди и люминию тогда получается что летом лучше ездить с водой в системе охлаждения
мой бортовик
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/

#239 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 06 липень 2019 - 09:33


как то противоречиво звучит, если охлаждайка агрессивнее воды по отношению к меди и люминию тогда получается что летом лучше ездить с водой в системе охлаждения
не противоречиво.

на жигулях либо латунный радик, лиюо люминевый да, но сплав люмини в радиаторе явно не такой как в генераторе :)


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#240 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 06 липень 2019 - 10:11


получается что летом лучше ездить с водой в системе охлаждения
Дійсно так і є. Вода є кращим носієм тепла, ніж всякі розчини. Всі ці антифрізи - просто, щоб не замерзало. А інші добавки - щоб не розкладалося і не псувало поверхні різних металів та патрубків.


Вода генычу нипочем.
Сама вода не дуже сильно все нищить. Значно шкідливішими є всякі домішки у воді, які стають електролітами. В генераторі мідні і лужені клеми залізними болтами прикручені до силумінового корпуса, а це все само по собі має контактну різницю потенціалів. До цього додаються ті електроліти і ще не маленькі струми. Мені дуже докучали розчини, якими зимою європейці поливають дороги - приходилося часто все відмивати і регулярно чистити контакти.

В генераторах погано, що порушення контакту в місці підключення регулятора напруги приводить до пробою діодів та перегріву обмоток та акумулятора.






0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика