Я к мастерам не обращаюсь.
Я також звертаюся тільки в разі безвиході, або крайньої ліні.
Вчора переставляв у себе редуктор. Колись (більше 10 років тому) у Польщі загремів міст - враження було, що млин крошить сам себе. Виявилося, що розвалився підшипник шестерні півосі. Тоді не мав часу і купив новий у сусіда - 3,9. Свій відремонтував і поклав у закрома. Зараз той новий вже проїхав тисяч з 300 і з'явився великий вільний хід хвостовика - тому вставив рідний 4,3. На вигляд ніяких дефектів не було видно, але на машині підвиває - якийсь резонанс на 60 км/год. і під 80. Проїхав всього 15 км і більше в місті не розганявся.
Тепер маю зробити розборку і регулювання того 3,9, щоб поставити і їздити в тиші.
Притримуюся думки, що у механіці головне чистота - потрапить пісок - вважай, що у бив вузол. Це стосується і КП. Перед демонтажем зливаю масло і наливаю 2л бензину - так кручу піддомкрачені колеса. Після зняття все чистеньке, як нове. Регулювати краще вузли без слідів змазки - тільки на підшипники капаю трошки мастила.
гайка хвостовика откручивается постоянно
Я на хвостовику зробив пази болгаркою і загинаю край гайки - як на ступиці.