УПГС - устройство приготовления гомогенной смеси
#82
Відправлено 16 червень 2012 - 14:05
Ща езжу на газу 9-10 по трассе а в городе до 12 доходит.Двиг однозначно надо под газ переделывать.
#86
Відправлено 21 червень 2012 - 14:06
А откуда такие цыфры? От Луганска до Бердянска 350-360 км, до Енакиево не меньше сотни, в итоге больше 520 км там быть не может, а то и меньше.Пробег по одометру 571 км
http://ati.su/Trace/
Повідомлення відредагував Anndreykov: 21 червень 2012 - 14:10
#87
Відправлено 21 червень 2012 - 16:48
Ранее я ориентировался на показания штатного одометра при прикидке расхода, и сейчас ориентируюсь на него же. И в посте я специально уточнял
Вот как я ехал https://maps.google....ebe8627e9&msa=0Пробег по одометру
#88
Відправлено 01 липень 2012 - 22:55
У меня в бортовике неплохо отписаны отзыв о СПИРТ в целом доволен )
кому интересно отвечу на вопросы
http://vaz2101.com/i...rak/?hl=prizrak - бортовичёГ
#89
Відправлено 06 жовтень 2012 - 13:27
#91
Відправлено 06 жовтень 2012 - 18:13
Primus, в курсі подій, так як я брав в нього і раджусь, розказую що получилось
#92
Відправлено 07 жовтень 2012 - 10:29
да и по поводу этих штук если бы реально помогало пол Украины на них бы ездило
Я знаю чому не їздить. Бо для цього потрібно УОЗ поставити або раніше , або пізніше , або ще пізніше , а повітряний жиклер треба ПІДІБРАТИ або більшого , або меншого діаметру ; бо для цього потрібно приїхавши додому , не обнімати дітей в теплій хаті , а гратися , як пише один форумчанин , з поплавковою камерою та запаленням. Ви хочете собі такого життя ? Ага , ви навіть не знаєте де в карбюраторі первинна і вторинна камера ! Ви хочете , приїхавши до друга , якого не бачили 10 років , замість того , щоб обняти його , хапати палицю , засовувати її в паливний бак і гарячково робити обчислення зекономлених літрів ? Ви праві , життя занадто коротке для цього. Але знаходяться люди , які поклали своє життя на алтар загального блага.) І може бути , що ви скористаєтеся плодами їхньої роботи. Рано чи пізно.А поки що , щоб не почувати себе обділеними , не їздіть більше 80 км. на годину, плавно набирайте швидкість , не перевантажуйте автомобіль , ведіть контроль витрати пального і ви побачите , що єкономія є і у вас. А потім ми дочекаємося часу , коли УПГС будуть ставити штатно на кожен карбюратор.
Повідомлення відредагував Папинька: 07 жовтень 2012 - 19:48
#95
Відправлено 07 жовтень 2012 - 13:08
власне тобі (мені так здається) не варто засмучуватись-адже завжди знайдуться ті,хто повірить,що маленька деталька з дюралю (з афігенною вартістю) зробить з корча ракету
#96
Відправлено 07 жовтень 2012 - 14:31
завжди знайдуться ті,хто повірить
Це закономірно. Я читаю про подібні пристрої починаючи з 1985 року .Це були проставки під кришку карбюратора із сіточкою , і проставки з нерухомими лопатями , і проставки з турбінкою , і проставки з магнітом . Були спроби ( може є і зараз ) нарізання гвинтових пазів в стінках камер. А рік тому в далекому зарубіжжі я побачив рекламу пристрою , який врізається в паливну магістраль і служить для .. правильно !... для намагнічування палива. Там також живуть нормальні люди !)) Мій знайомий засуває у вторинну камеру шмат дротяної мочалки. Розумієте , він ВІРИТЬ , що це допомагає йому єкономити . Така віра гідна поваги. Алхіміки у пошуках філософського каменю також відкрили багато корисних речовин . Тим більший буде труімф УПГС , коли консервативна маса виявиться неправа.
Повідомлення відредагував Папинька: 07 жовтень 2012 - 15:06
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів
-
Yandex (1)